środa, 8 maja 2013

I Bieg Sto-Nogi w Milanówku

W dniu 28 kwietnia w Milanówku odbyła się bardzo ciekawa impreza. Grupa zapaleńców w postaci członków SKT Nr 10 w Milanówku, uczniów, rodziców i nauczycieli SLO Nr 5 w Milanówku oraz przyjaciół wpadła na pomysł zorganizowania fajnego, lokalnego i kameralnego biegu i co najważniejsze udało im się! 
Do biegu, gotowi...
 Start!


Mimo opadów deszczu na starcie stawiło się ponad 180 biegaczy a wśród nich m.in. 2 mistrzów Polski w biegach długodystansowych Michał Kaczmarek (wygrał) i Radosław Kłaczek, a także Aneta Kaczmarek – halowa wicemistrzyni Europy w sztafecie 4x400m (prywatnie żona zwycięzcy) oraz wielokrotny mistrz Polski, olimpijczyk, panczenista Sławomir Chmura. Poza tym mieszanka: młodzi, starsi, pary, ludzie na wózkach i z wózkami :) 
Trasa miejscami pokryta była dużymi kałużami ale chyba każdy startujący w miarę szybko się z nimi oswoił.

Dystans biegu wynosił 10 km w postaci dwóch 5-cio kilometrowych pętli

Wygrał Michał Kaczmarek z czasem 29 minut i 51 sekund... Najszybszą kobietą została Edyta Lewandowska z wynikiem 37:41. 
Bieg był zaskakująco szybki, poziom wysoki a przy okazji i mi udało się pobić swój rekord życiowy :) I to o ponad 4 minuty! Muszę przyznać, że nie spodziewałem się takiego wyniku ale biegło mi się bardzo dobrze od początku do samego końca. Mój czas to 49:02

Na mecie po dekoracji medalem każdy dostał wodę oraz posiłek regeneracyjny w postaci zupy i deseru :) Na bardziej zmęczonych czekali również uczynni masażyści, którzy dzielnie masowali i rozciągali wszystkich chętnych.


Czołówka dostała również nagrody pieniężne


Bieg zorganizowano naprawdę profesjonalnie i cieszę się, że przełamałem poranną niechęć i pojechałem do Milanówka mimo ulewy :) 
Może w przyszłości uda się zorganizować podobny bieg w Żyrardowie ???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz