czwartek, 27 sierpnia 2015

Spotkanie trzeciego stopnia z ...

Dla tych, którzy czytając poprzedni wpis zaciekawili się tematem napotkania w lesie stada dzikich koni wrzucam filmiki, które udało mi się nagrać z wnętrza auta. Spotkanie było dla nas nieprzewidziane, gdyż sądziłem, że koniki polskie żyją w ostoi jednak na zamkniętym terenie, tak jak przy Muzeum Przyrodniczym w Popielnie


A tu jadąc sobie drogą asfaltową przez las spotkała nas taka oto niespodzianka



Co ciekawe z wyjątkiem pierwszego osobnika (chyba samca), który raczej nie chciał się spoufalać, klacze z młodymi były bardzo ciekawskie i raczej przyjaźnie usposobione. Nawet jakaś rodzina zdecydowała się wyjść z auta i pogłaskać koniki z bliska. Moja córka wystraszyła się niestety wielkiego czarnego pyska w oknie i musieliśmy się oddalić. Zresztą w tym samym momencie jeden ze źrebaków zaczął obgryzać mi klamkę :) 

Aż mi się przypomniał pewien kultowy filmik:


Tak czy inaczej to spotkanie na długo pozostanie w naszej pamięci. Taki kontakt z naturą to jest coś, co uwielbiamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz