piątek, 5 czerwca 2015

KONKURS

Są chwile, kiedy w codziennym trudzie działalności społecznej robi się miło i widoczne są efekty Naszych działań. Niedawno właśnie takie pozytywne uczucie wzbudziła we mnie wiadomość, że zostałem nominowany do tytułu Człowieka Roku Ziemi Żyrardowskiej AD 2014. 
Miło :)
 


Jest to konkurs organizowany od kilku lat przez Powiat Żyrardowski oraz Życie Żyrardowa. W tym roku nominowane są następujące osoby:


Jak widać towarzystwo, w  jakim się znalazłem jest niewątpliwie zacne, dlatego tym bardziej cieszę się, że jestem w gronie nominowanych. Sama obecność jest już dla mnie dużym wyróżnieniem, dlatego dziękuję wszystkim, którzy uznali, że powinienem się znaleźć na tej liście. A jeszcze bardziej dziękuję tym, którzy na mnie zagłosowali, albo dopiero to zrobią :)

W razie czego - statuetka za zwycięstwo w konkursie wygląda tak:


Głosy można oddawać na dwa sposoby - poprzez kupony lub sms. Kupony można znaleźć w każdym wydaniu Życia Żyrardowa, natomiast sms wysyła się na nr 71160 o treści zz.s.3 (jeśli chcesz zagłosować na mnie).

Szczegóły oraz regulamin znajdują się na stronie: Powiat Żyrardowski.

Zapraszam do głosowania na swoich kandydatów oraz do zgłaszania nominowanych w przyszłym roku. Myślę, że wielu z nas zna osoby godne przynajmniej znalezienia się wśród nominowanych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz